Nina Pantić Ćehajić je profesorica specialne in rehabilitacijske pedagogike ter diplomirana inženirka ortotike in protetike s strokovnim nazivom svetovalke. Primarno izobrazbo je nadgradila s specifičnimi znanji s področja ortopedske tehnike. V specialnopedagoške obravnave vključuje elemente MNRI metode nevro-senzomotorične integracije refleksov po dr. Masgutovi (Masgutova Neuro-sensi-motor Reflex Integration metoda), elemente joge smeha, elemente zvočne masaže po Peter Hess.
V razvojnem centru se ukvarja z ugotavljanjem prisotnosti težav s pomočjo različnih diagnostičnih postopkov na področju grobe in fine motorike, grafomotorike, zaznavanja, kognitivnih funkcij, orientacije, pozornosti in koncentracije ter specifičnih učnih težav kot so bralno-napisovalne težave, specifične učne težave na področju matematike, dispraksije itd.
Izvaja preventivne dejavnosti, specialno pedagoško opazovanje in detekcijo, diagnostiko, terapijo ter svetovanja za otroke in mladostnike, ki imajo težave na različnih področjih razvoja in učenja.
Strokovno terapijsko obravnava reducira težave, kompenzira primanjkljaje in rehabilitira otroka/učenca, v smislu, da ga nauči živeti in delati s svojimi ovirami. Tretma zajema dve komponenti dela:
1. Rehabilitacijsko (strokovna obravnava):
§ reedukacija (razvija, izpopolnjuje… razvoj motečih funkcij npr. gmotorike, vidne orientacije , poslušanja…)
§ kompenzacija (nadomeščanje, prevzemanje funkcij poškodovanih organov ali funkcij npr. nadomestna komunikacija pri gluhih, razvoj taktilnih sposobnosti pri slepih,…)
§ rehabilitacija (otroka/učenca naučiti živeti in delati s svojimi ovirami in primanjkljaji)
2. Učna, didaktična obravnava
Pomoč pri učenju, razumevanju. Osnovo in izhodišče ima v rehabilitacijski komponenti, kjer se ugotovi bistvo težav ter pod kakšnimi pogoji in na kakšen način se bo otrok/učenec lahko najbolj optimalno učil in napredoval (strategije dela in učenja).